Me gusto…

Sorry voor de late posts de laatste tijd, maar helaas neemt die stomme scriptie de meeste tijd in beslag. Bare with me, please… Pff, ik zou graag leukere dingen doen, zoals op vakantie gaan of shoppen, maar dat kan helaas (nog) niet. Dus maak ik mezelf – en jullie – alvast maar even lekker met een fijne wishlist. Obessions of the moment are…

The Body Shop Honey Bronze Lip Nectar in #Honey Bunch €14
The Body Shop Honey Bronze Bronzing Powder in # Mat Fair €14,50
Lovely necklace via de webshop Hyki.nl €44,59
Essie nailpolish in #Smooth Sailing via Boozyshop €12,99

Striped dress by Mango €39,95

Wat zijn jullie plannen voor de zomer?
One thought on “Me gusto…

Geef een reactie

