4 x Wooninspiratie!

HomeDeco

Het ziet ernaar uit dat het voorjaar eindelijk gaat komen. Met de verandering van de seizoenen krijg ik spontaan woonkriebels. En dat hoeft niet altijd duur, sterker nog als je een beetje handig bent (wat ik helaas nog niet echt ben) kun je je huis ook altijd opleuken met DIY’s. Ouderwets shoppen kan natuurlijk ook!

Coffee to go mok
Hoe doen die Zweden dat toch? Dat is wat ik me afvroeg toen ik dit Scandinavische merk Sagaform tegenkwam. Ze maken moderne maar naar eigen zeggen joyfull producten voor in huis. Deze mok vind ik super vrolijk en heel handig voor refills. Maar de rest van de collectie is zeker ook de moeite waard. Met name de superschattige theelichtjes in verschillende kleuren. Leuk als ceadeautjes! Check het hier. €9,95 via Zalando.

Shades of Spring
Fluweel, zijde en gewoon katoen, dit sierkussen steelt de show op jouw bank. Net als alle andere kussens van de Kussenfabriek eigenlijk. Dit handgemaakte design van Nederlandse bodem trok direct mijn aandacht. Het label is zeker niet vies van verschillende patronen en kleuren. I like! €69,95 via de Bijenkorf.

My Precious
Ook H&M pakt weer uit met een voorjaarscollectie voor hun Home-lijn. Übercute zijn de potjes speciaal voor Precious Things. Je sieraden, je make-up of wat je ook maar graag wilt bewaren krijgt een mooi plekje in dit potje! €4,95 via H&M Home department.

We’ll always have Paris
Droom lekker weg en laat je meevoeren naar de straten van Parijs. Ook ideaal voor een luie zondag aka all day pajama day! €49,95 via de Bijenkorf.

La Vie Est Belle | Lancôme

Geef een reactie

