T for Tested

BforBeauty

B for Beauty | click on the image to enlarge

Via mijn werk ontmoet ik leuke mensen! Zo kwam ik in contact met Hilde die het erg leuke online beauty magazine  B for Beauty runt. Een mooi opgemaakt online beauty tijdschrift met de laatste ins & outs over beauty en wellness.

Dankzij haar mocht ik een aantal leuke producten uittesten! Hard job, maar iemand moet het doen hé? 😉 😉 Lees mijn bevindingen en de rest van het magazine hier.

Thanks Hilde! Ontzettend leuk dat ik mee mocht doen 😉

La Vie Est Belle | Lancôme

Geef een reactie

