Sky High Dunk City Sneakers by Nike

SkyHighDunkCity

Ik ben een hoge-hakken-meisje by heart. Maar toen ik de recent gelanceerde collectie van Nike zag werd ik op slag verliefd. Meet de Nike Sky High Dunk City sneakers. Vijf sneakers met ingebouwde wedge geïnspireerd op de modesteden van de wereld: New York, London, Milaan, Parijs én Tokyo. Welke is jouw favoriet?

Ik heb begrepen dat deze beauties vanaf 27 maart over de hele wereld verkrijgbaar zijn. Nike is heel slim, want ze hebben de sneakers één voor één op de markt gelanceerd. Het New York paar kwam nét uit voor de Fashion Week. Ik verwacht dat ze storm gaan lopen. Tot nu toe zijn de schoenen alleen verkrijgbaar in de stad waarnaar ze vernoemd zijn.

Ik ben heel hard gevallen voor de volgende twee paar:

NikeTokyo

Deze sneaker met reflecterend gedeelte is vernoemd naar de snelle capitool Tokyo. Ik vind het fijn dat de kleur neutraal is maar dat juist het logo en de hak lekker fluoriserend zijn. Need it asap!

NikeMilan

Deze stijlvolle sneaker heeft een Italiaans tintje en is vernoemd naar Milaan. Love het crocoleer in combinatie met het gouden Nike logo. Slim, stijlvol en sky high! Ideaal voor mij, want zo word ik stiekem toch een stukje langer. Deze sneaker is wat meer gekleed en dus voor meerdere gelegenheden te dragen.
Helaas weet ik nog niet hoeveel ze gaan kosten. Zal vast een lieve duit zijn, maar zijn ze niet onwijs pretty? Ik ben ze serieus aan het overwegen.

Welke vind jij het mooiste?

La Vie Est Belle | Lancôme

One thought on “Sky High Dunk City Sneakers by Nike

  1. Elien schreef:

    Ik vind ze fantastisch! Had ze ook al gespot met Fashion Week en ben heel blij dat ze bij ons ook id winkel komen. Weet je ook waar? Ik ben gevallen voor de New York stijl 🙂 x

Geef een reactie

