Recept: Energy power green juice

JuiceGroen

We kennen waarschijnlijk allemaal wel van die momenten dat je de ochtend na een feestje of heel late avond wakker word en denkt: volgens mij ben ik overreden door een bulldozer. Althans zo voel je je. Nul energie, je spiegelbeeld is om te huilen en je hele lichaam voelt stijf. Ik ontdekte laatst een juice receptje dat mij heel goed hielp en waarmee ik mijn energie weer terug kreeg. En het is ook nog eens heel lekker en makkelijk!

Wat heb je nodig?
Ik heb zelf een heel fijne blender van Philips die echt geweldig werkt als het gaat om het maken van juices. Je kunt ook eventueel een staafmixer gebruiken maar dat zal je meer tijd kosten. Je zult alles heel klein moeten snijden, dus een blender is nog de meest makkelijke optie als je in niet zo goede shape bent.

Ingrediënten:
– 2 groene appels
– 1 ananas of een bakje met ananas blokjes
– 2 citroen
– halve zak spinazie (minder mag uiteraard ook)

Schil de appels, en snijd ze in dunne schijfjes. Snijd de ananas aan en gooi de blokjes samen met de appel in de blender. Knijp/pers de citroen voor het sap en gooi dat eveneens in de blender. Voeg tenslotte de spinazie toe (ik deed zelf ongeveer 4/5 handjes) en shaken maar! Het krijgt een mooie groene kleur en het is ontzettend lekker. De ananas en appel zijn een mooie zoete tegenhanger voor de spinazie. Dit is echt mijn go-to cure voor als ik me niet zo lekker voel.

Wat zijn jullie favo sapjes?

H&M Home | Autumn 2012

One thought on “Recept: Energy power green juice

Geef een reactie

