In bright daylight

TheDarling

Eén van mijn favoriete bezigheden om te doen is gewoon door de straten of over de grachten van Amsterdam lopen. Liefst met camera! Door het mooie weer vergeet je bijna dat het gewoon doordeweeks is, maar ik doe mijn best er toch zoveel mogelijk van te genieten.

Ook al struikel ik gaandeweg over de toeristen (they’re everywhere!) ik vind het erg leuk om wandelingen te maken. Daarom heb ik speciaal voor jullie wat kiekjes gemaakt in de hoop dat jullie het net zo kunnen gaan waarderen als ik.

One of my favorite things to do in my spare time is to just stroll through the streets of Amsterdam (or visit the canals). Now and then I like to take my camera along. Because the weather is so nice, I almost forget it is just a work week, though I take my time to enjoy it.

And apparently I am not the only one, the tourists always get in my way. Sometimes annoying, mostly funny. Because I like these strolls around town I decided to make some pics especially for you, just to aspire you to love the city as much as I have come to love. 
Grachten

Bike

Etalage

SunVondelpark


De meeste foto’s heb ik genomen in de buurt van de Negen Straatjes. Iedereen weet zo onderhand dat je daar vrijwel de leukste boetiekjes hebt, dus ik zal er niet te veel over uit weiden. Eén tip wil ik wel meegeven The Darling een ontzettend schattig zaakje die sieraden, cadeautjes, kleding, accessoires en ook cupcakes verkoopt.

Most pictures I took around the area of what we call the ”Negen Straatjes”. Nine streets close to each other with unique little boutiques and designer stores. Needless to say this area is loved by many. One tip I would like to share is to go and visit The Darling a little cute boutique that sells clothing, accessories, gifts and even cupcakes.

Wat doe jij het liefste op een vrije (mid)dag?

La Vie Est Belle | Lancôme

One thought on “In bright daylight

Geef een reactie

