Good Reads

GoodReads

De week is bijna voorbij gevlogen zo leek het haast. Hierbij deel ik graag wekelijks mijn tips/aanraders gedurende een paar momenten (of uren als je er tijd en zin in hebt) achter de computer. Enjoy!

The week almost flew by so it seemed. From this moment on I would like to share my tips or recommendations regarding reading/surfing/watching for your spare moments (or hours if you are up for it). Enjoy!

Voordat ik van wal steek, kan ik echt zeggen dat deze week een achtbaan is geweest voor me. De afgelopen tijd eigenlijk. Ik heb echt vanalles meegemaakt: van heel leuke dingen tot echt nare (en life changing) dingen. Deze week was het daarom echt een tijd van alles relativeren, in perspectief plaatsen en eventueel een game plan opzetten voor de komende tijd. Gelukkig ben ik erg blij met de tijd en energie die ik ook in deze blog kan steken. Ik hoop dat dit jullie bevalt!

Before I start this post, I would like to say that this week has felt like a roller-coaster. Actually, to be more frank, lately it has felt like a roller-coaster. I have been through it all: from the very good to the very very bad. So this week was really a week of regrouping, putting things in perspective and coming up with a game plan (in case necessary) for the times to come. Though thankfully I am very happy to have the time and energy to spend on my blog, hoping it will bring me good things en I really hope you like it!

  • Ik heb een nieuwe blog gevonden waar ik helemaal blij van werd. Alexandra uit Spanje, heeft een ontzettend gave blog over fashion. Haar stijl en persoonlijkheid maken me vrolijk, haar blog is echt een feestje om naar te kijken.
  • Dit boek was ik al een hele tijd ontzettend nieuwsgierig naar en ben ik nu aan het lezen. Wat ben jij momenteel aan het lezen?
  • Ik heb een enorme voorliefde voor tassen. En ik niet alleen? Vanity Fair publiceerde een leuk artikel over beroemde iconen en hun favoriete tas!
  • Night train to Lisbon draait nu in de bioscoop en is een verfilming van het beroemde boek van Pascal Mercier. Ik ben ontzettend benieuwd naar deze film. Hij lijkt me erg spannend! Normaal gesproken houd ik helemaal niet van thrillers, maar deze maakt me best nieuwsgierig.
  • I’ve found a new blog that I could not take my eyes off. Meet Alexandra from Spain. She turned her blog into a must-read about fashion. Her style and happy personality truly inspire me.
  • This book, I have been wanted to read for some time and now I finally am reading it! What are you reading at the moment?
  • I  have declared my love  to bags. And I am not the only one. Vanity Fair made this exciting article about famous icons and their favorite bag.
  • Night train to Lisbon is currently in the Dutch theaters. It is based on the book by Pascal Mercier. I am very curious to go and see this movie. Though I do not really like thrillers, this story somehow interests me.

Tip: The Chocolate Club

Geef een reactie

