Tuesday morning tunes

breakfasttunes

Opstaan doordeweeks kan soms moeilijk zijn. Je bed ligt zo lekker, je hebt gewoon even geen zin of je bed is zo lekker warm. Een goede playlist maakt (vroeg) opstaan een stuk leuker! Vandaag deel ik met jou mijn favoriete nummers waar ik graag naar luister als ik me ’s ochtends klaarmaak of van mijn eerste kopje koffie geniet.

Getting up throughout the week can be hard. Your bed is just too comfortable, you don’t feel like getting up or leaving the warm cocoon of your bed. A good playlist can put a smile on your face, a good mood guaranteed. Here are some of my favorite songs I like to listen to when I am getting ready or sip my first cup of coffee.

Wat zijn jouw favoriete liedjes van dit moment? What are you listening to lately?

Afterparty | Mijn verjaardagscadeautjes

Geef een reactie

