Good Reads

tablet

Het is zooo koud brr! Je zou niet zeggen dat het zomer is. En ik ben deze week ook verkouden geworden. Kan je het geloven? Verkouden in de zomer?
Anyway, er waren ook heel veel goede tijden. Zo heb ik veel tijd door gebracht met mijn vriendinnetjes, lunches, late night movie-nights en heul veel sushi.Het zijn misschien kleine dingen maar ik word er heel erg blij van! Er gaat niets boven vriendschap wat mij betreft. Deze week heb ik weer een paar leuke dingen verzameld om dit weekend naar te kijken/surfen.

It has been so cold here, unbelievable! It has been raining a lot which gave me a  nasty cold. Can you believe it? A cold in the summer? Well, I guess that is just the typical summer in The Netherlands.
Anyway, there were loads of goods times too, thankfully. I’ve spent a lot of time with friends, going out to the movies, having drinks, lunches and late night movie-nights with loads of sushi. These things always make me very happy. There is nothing better than spending time with friends. I’ve collected a few nice reads to look forward too to carefully surf/read

 

 

  • Ik lees veel blogs en ik vind het erg leuk om nieuwe te ontdekken. Vooral food blogs vind ik ook erg leuk. Bonuspunten wat mij  betreft als een blog goede fotografie gebruikt. Ik vind dat ’t een blog net wat aantrekkelijker maakt. Bij deze blog loopt het water mij in de mond, mede dankzij de prachtige fotografie. Wat vind jij?
  • Gisteren bezocht ik het tassenmuseum in Amsterdam. Superleuk om eens te bezoeken als je een x een dagje in Amsterdam bent! Van historische tasjes tot classic modellen van Chanel en Dior. Entree kost maar €9.
  • Ik ben helemaal verslaafd aan dit drankje: Hero Fruit & Water. Er zijn een heleboel smaken, ik drink het liefst Citroen & Perzik of Druif & Limoen.
  • LINDA. staat deze maand in het teken van La Dolce Vita. Alleen door dit filmpje krijg ik al zin om het nieuwe nummer te kopen!
  • I read a lot of blogs and I love exploring new ones. This food blog literally blew me away! I think good photography makes a blog better, what you see is what you get. This blog I think has amazing recipes and the photos really inspire you to start cooking. 
  • In case you ever visit Amsterdam, please schedule an afternoon to visit thebags and purses museum. You’d be surprised how much history it holds. See the ancient bags from the 19th and 20th centuries as well as classic models from Chanel and Dior. The entrance fee is only €9.
  •  My new addiction is this Dutch drink: Hero Fruit & Water. It comes in different flavour (they also have Kokos water) and I just love it.

    Have a lovely weekend!

    Colour me good!

 

 

Geef een reactie

