Ready for fall

AutumnCollage

Het is nog steeds hartje zomer hier in Amsterdam, maar toch kijk ik stiekem al uit naar het najaar. Qua fashion dan, want de koude temperaturen en regenbuien lijken me niet zo aantrekkelijk. Als ik kijk naar de shows en de komende trends voor het najaar zie ik een hoop dingen waar ik blij van word: kant in combinatie met zwart blijft een hoofdrol spelen. En wie heeft ooit gezegd dat grijs saai was? Céline bewijst dat grijs mooi draagbaar wordt door het te combineren met marine blauw. Qua schoenentrends zijn het vooral de hogere enkellaarsjes (halfhoog, boven de enkel) of juist heel hoge boots die de dienst uit maken. Wat vinden jullie van de najaarstrends?

While it’s still summer here in Amsterdam, I can’t help but looking forward to this fall. Not so much cause of the rainy days and dropped down temperatures but because of the gorgeous fashion. I’ve seen a lot of trends during the shows that made me very excited: lace and black are here to stay as well as the combination black and white. Who ever said grey was boring? Céline proved us wrong during their fall RTW show, showing us navy blue mixed with grey. For shoes it is all about ankle boots. In comparison to previous seasons, the ankle boots are currently a little higher. Also I’ve spotted very high boots in fashion. What do you think about the fall trends?

Geef een reactie

