Good Reads

GoodReagds

Terwijl het weer langzaam overslaat naar de herfst, lig ik helaas uitgeschakeld in bed met een hardnekkige voorhoofdholteontsteking. Maar soms is het niet zo heel erg om de boel even de boel te laten. Ik doe er alles aan om weer healthy te worden en ondertussen weet ik me ook prima te vermaken!

While summer is almost fleeing and we’re entering slowly into fall, I unfortunately am stuck in bed, catching a bad forehead sinusitis. But sometimes its okay to let things just go and leave it all. I am taking up my rest, making sure I get healthy again while in the meantime staying entertained!

  • Nu ik knock-out in bed lig is het heerlijk om mijn favo series te kijken! Rookie Blue. Pretty Little Liars, Suits en Mistresses zijn allemaal terug met nieuwe afleveringen. Waar kijken jullie graag naar?
  • Eindelijk, eindelijk, eindelijk ben ik vorige week naar het vernieuwde Rijksmuseum geweest. Sinds de heropening in april wilde ik er al graag naartoe maar ik had gewoonweg niet de tijd. Dankzij ING kon ik met korting het museum bezoeken. Een nostalgisch momentje, a trip down memory lane, de laatste x dat ik het Rijksmuseum bezocht was ik pas twaalf jaar!
  • Spannende kleuren in combinaties voor komend seizoen! Niet alleen in fashion maar ook bij de beauty trends. Ik ben zeker geinteresseerd in deze nagellak kleuren van o.a. Essie.
  • Nog even wachten en mijn favo artieste Katy Perry komt met een nieuw album. Ik vond haar optreden onder de Brooklyn Bridge in New York zeer spectaculair en het liedje Roar is ook lekker catchy. Ik ben benieuwd hoe de rest van Katy’s album Prism klinkt!
  • I love that some of the series started, now I can watch Rookie Blue, Pretty Little Liars, Suits and Mistresses again! What are your current favourite tv series?
  • I finally got around and visited the reopened Royal Museum Amsterdam (Rijksmuseum) last week. The renovations are gorgeous, I am so proud to live in this city and be able to visit it.
  • Besides the fall fashion, I am also looking forward to this fall’s beauty trends, like these amazing nailpolishes.
  • One of my favourite artists is Katy Perry. Her performance under the Brooklyn Bridge during the VMA’s was incredible. I love her new song Roar, available at iTunes. What do you guys think of it?

Fijne zondag! Enjoy your Sunday! X

Summer vibes

 

Geef een reactie

