My birthday gifts

Birthdayz

Ik heb een ontzettend leuke verjaardag gehad. Niet alleen met vrienden en familie, maar ook via Twitter, Facebook, deze blog en zelfs mail heb ik erg leuke reacties gehad. Erg leuk! Voelde me extra jarig daardoor. Voor mij lijkt het ieder jaar lastiger te worden. Wat wil ik voor mijn verjaardag? Toch heb ik leuke presentjes gehad, waar ik erg blij mee ben.

I’ve spent a great couple of days celebrating my birthday. Not only through friends and family, but also people online via Twitter, FB, this blog and mail, were so kind to wish me a happy B-day! So great. And it really made me feel like it was my birthday. Each year it seems like I have more trouble when it comes to birthday gift ideas. But I did get some cute presents, that made me very excited.

Bodum

Origins

Orchid

Zara

Van onder naar boven:

  • Van mijn tante kreeg ik een travel mug van Bodum. Daar ben ik echt ontzettend blij mee, want nu kan ik zelfs koffie á la Starbucks maken (mét eigen vanilla siroop) en meenemen waar ik ook naartoe ga. Is toch iets meer budget-proof dan telkens bij de Starbucks langs, waar ik inmiddels kind aan huis ben.
  • Mijn favoriete masker (doet vooral wonderen de ochtend na een avondje stappen) van Origins. Ik schreef er al eerder iets over, lees over deze holy grail hier.
  • Deze orchidee was eigenlijk niet voor mijn verjaardag, maar ik vind hem zo mooi dat ik hem toch even wilde showen. Ik heb hem gekregen tijdens de perspresentatie van Art of Life (Orchids) waarbij hoedendesigner Philip Treacy speciaal naar Nederland kwam om zijn op orchidee geinspireerde hoeden te tonen. Eerst ging het even mis en was hij bijna dood. Maar nu staat hij volop in het licht en heb ik hem uiteindelijk toch weten te redden!
  • Van mijn vrienden kreeg ik vooral veel cadeaubonnen (shoppen blijft toch altijd het einde voor vrouwen haha) een kersverse LINDA. en een OPI nagellakje (JetSet) en nog een masker (ik ben dol op maskers) deze is van Dr. van der Hoog.

Niet op de foto maar wel gekregen: deze supermooie champagnekleurige jas van Esprit!

Featuring photos from top till bottom:

  • My lovely aunt gave me this travel mug from Bodum. I am so happy with this! Now I can prepare my coffee in Starbucks-style including my favourite vanilla syrup and take it wherever I go. I was visiting Starbucks wayyyy to many times, so this way I still get great coffee but in a more affordable way.
  • I received my favourite mask from Origins. I absolutely love this product. I have experienced that it is a true miracle worker on my skin. I especially like to apply it right after a night of going out. The next day my skin is moisturized, soft en calm. Read my full review here.
  • I did not receive this orchid for my birthday, but I haven’t got a chance yet to show this pretty thing off. I got it right after the press presentation of Art Of Life (Orchids) where the famous Philip Treacy introduced his special designed orchid hats especially for the brand. I nearly killed the orchid at first. Until I realised it just needed more light!
  • My friends gave me a lot of shopping vouchers that I can spent at Zara, H&M and Accessorize. I also got a pretty OPI nailpolish (JetSet) and another great mask by Dr. van der Hoog. And the newest issue of LINDA. magazine.

Not photographed is my present my parents gave me: this beautiful champaign coloured coat by Esprit!

Op naar de 26! On to my 26th birthday!

Max Factor Colour X-PERT look

Geef een reactie

