Seeing Blue

BlueCollage

Dit zijn de details van de outfit die ik droeg rondom mijn verjaardag. De helft van deze look is nieuw en de focus ligt dus duidelijk op donker navy blauw. Ik ben normaal gesproken niet zo van de outfit foto’s maar met deze look is het anders, het is gewoon een mooie mix van kleur en materiaal. Meer foto’s na de jump!

These are the details of the outfit that I wore on the days when I celebrated my birthday. Half of this look contains new stuff, the other half I already had in my closet but surprisingly matches so well. Normally I am not really the person to do these outfit photos, but this look is special to me. Everytime I put it on it makes me feel great. Not to mention it is a great mix of pretty materials and a solid colour. See more after the jump!
blue 027

blue 033

blue 028

blue 032

Jacket: Mooia – Top: SuperTrash – Shoes: Nike Skyhigh Dunk Milan – Pants: Supertrash

Ik heb een zwak voor de kleur donkerblauw. Eigenlijk is het zoals zwart is voor bijna iedereen: basic maar toch stijlvol. Alleen mijn probleem met de kleur zwart is, dat wanneer ik het aantrek ik eruit zie alsof ik naar een begrafenis ga. Daarom kom ik vaak uit op donkerblauw. Het jasje met de glitters viel als allereerste in de smaak: hij is opvallend zonder over de top te zijn. Het laatste wat ik wil is het effect creëren alsof ik mee ga doen met de Toppers. Momenteel zie je veel zijde of satijnen kleding in het modebeeld, maar om eerlijk te zijn heb ik dit altijd al mooi gevonden. Deze twee items zijn dus nieuw en kocht ik bij de Bijenkorf. Mijn favoriete broek van SuperTrash heb ik al heel lang. Hij is licht glanzend en diep donkerblauw van kleur. Ik vind de pasvorm van deze broeken heel fijn. Ondanks dat het een ‘skinny’ model is voel ik me niet opgesloten. Hij gaat juist door verloop van tijd lekker zitten. Nu het iets minder zomers is draag ik graag mijn Nike sneakers met ingebouwde hak.

I have a soft spot for navy blue. For most people, black is their go-to colour. But for me, wearing black always makes me look like a widow. Therefore I often reach in my closet for navy blue. The jacket I bought first and it immediately caught my eye. It is obvious without it being over the top. Lately we saw a lot of satin in season, but honestly I have always liked this fabric very much. It is very feminine. The jacket and top I bought at the Dutch department store de Bijenkorf. I combined these items with my favourite pair of pants from SuperTrash. These pants are navy blue as well with a subtle shine in the fabric. I like the pants of this particular brand very much because they have such a good fit. Even though the model is ‘skinny’, it doesn’t feel like you’re trapped in a pair of pants. Each time I wear it, it gets more and more comfortable. Now it is getting more chilly outside, I love to wear my Nike sneakers.

Event: opening Weekday

 

 

 

Geef een reactie

