Good Reads

Read

Wat gaat de tijd snel! Mijn hoofd raakt op een prettige manier vol met nieuwe ideeën. Het is net of ieder seizoen weer allemaal taken met zich meebrengt. Ik vind deze energie rush wel prettig en ik probeer er het meeste uit te halen. Zo komt het dus regelmatig voor dat ik midden in de nacht blogposts aan het schrijven ben of bezig ben met ander werk. Gewoon omdat er zo veel in me opkomt! Ook maak ik de laatste tijd veel tijd vrij voor vrienden. Ik kook meer dan ooit, je zou bijna kunnen zeggen dat ik er goed in word. Ik vind etentjes thuis erg gezellig, vooral met vrienden samen koken vind ik erg leuk! Deze week verzamelde ik weer wat hoogtepunten voor je om te bekijken dit weekend!

Time goes so fast! My head is stuffed with things, good things though, I have a lot of ideas of things I want to do and such. It is like every season comes with new tasks and new to do lists: things to prepare, things to order etc. I find myself regularly writing blogposts and doing other work in the middle of the night, simply because I can not sleep and all this energy is rushing through my vains. Lately I have spent a lot of time with friends. I cook more than ever before, you’d almost say I’m getting good at it. I love dinners at home, just cooking together, spending time. This week I collected some highlights for you to catch up on this weekend!

  • Het ís dat ik geen lang haar meer heb, maar dat neemt niet weg dat deze tutorial wel geweldig is! Ik weet niet zo goed wat ik leuker/mooier vind: haar prachtige lange haar of haar stijl. Oordeel zelf en check Negin’s blog.
  • Nog zo’n leuke blog om het af te leren: de stijl en persoonlijke blog van Vicky. Vooral haar schrijfstijl (vrolijk en vlot) en fotografie spreken me erg aan.
  • Ik heb een nieuwe telefoon! Zo blij mee. Mijn oude HTC was echt aan het afsterven, dus het was wel nodig. Deze keer heb ik gekozen voor de Samsung Galaxy S4 mini in een witte variant. Ik ben erg enthousiast! Ik Instagram nu écht veel vaker.
  • Shout-out voor toptalent Monique, entrepeneur en schrijfster van haar eerste boek The Culy Way Of Life, afgeleid van haar culinaire website Culy.nl. Ik ben zelf groot fan van de website. Het staat boordevol grappige weetjes over food, goede artikelen over nieuwe restaurants en natuurlijk recepten. Het  boek ligt voor € 24,95 in de winkel. Gefeliciteerd Monique!
  • Ik word erg blij bij het zien van de lekker ruikende collectie van Lush! Eerlijk, vegan, dierproef vrij en met zorg voor de natuur en milieu en ook nog eens schandalig lekker om te gebruiken. Wat wil je nog meer?

 

  • It is a pity my hair isn’t as long as how it just to be, but that being said this tutorial is amazing! I am not sure what I like better: her lovely hair or her great sense of style. Tell me what you think and check Negin’s blog.
  • Another blog that caught my eye is the personal and style blog of Vicky. I like the way she writes and her photography is pretty.
  • Drumroll please… I have a new phone! My old one the HTC was really dying, so it was time to change. I choose the Samsung Galaxy S4 Mini in white. I am very enthusiastic about it! I am definitely making more pics for Instagram right now!
  • Shout-out to Dutch entrepreneur Monique, who has launched her very first book: The Culy Way of Life. It is a personal cooking book, following up on her website Culy.nl. I love that site, I visit it often for great new restaurant tips, recipes or fun food facts. Congrats Monique! In case you understand Dutch: go and order it, it’s in stores and online now for €24,95.
  • I am getting so excited to see the new winter collection of Lush. It’s vegan, animal friendly, and produced without damaging the environment and just lovely to use! What more do you want? 

Fijn weekend! Happy weekend x R

Event: opening Weekday

 

 

Geef een reactie

