Tip: Fossil Collection

Fossil2

Soms zijn er van die merken waar je honderd keer langs kunt lopen en je vindt het gewoon niet. Je kijkt even maar het is het gewoon niet voor je. Dat is altijd wat ik had met Fossil. Ik vond het té stoer en niet vrouwelijk genoeg. Tot ik deze week in mijn geliefde Amsterdam langs de etalage liep en naar binnen werd gezogen onder andere door hun prachtige portemonnees en sieraden! Toch handig nu de feestdagen straks weer voor de deur staan, toch?

Sometimes there are just these brands that do not have the power to wow you. You can walk by many times and there is just no spark. That is what always happened between me and Fossil. But this week I walk alongside the windows of the store in Amsterdam and I was drawn in by their lovely display of beautiful wallets and accessories! Good thing the holiday season is coming up right?

Fossil1

Dit is mijn favoriet van de collectie: de Sydney Clutch portemonnee. Hij is beige met gouden stiksels. Wat ik leuk vind eraan is dat hij vrouwelijk oogt zonder te veel poespas. Deze ”serie” van portemonnees bestaat uit diverse maten. Ik vind zelf de middelgrote het meest handige formaat. Ik kies zelden voor een heel kleine portemonnee: we kennen namelijk vast allemaal wel de grote ergenis van het niet kunnen vinden van je portemonnee! Hij is lekker ruim met heel veel vakjes voor bankpassen etc. En ook een vakje met handige rits voor kleingeld. De middelgrote portemonnee kost €49,95.

This is my favourite of the collection: the Sydney Clutch wallet. It is beige and has golden stitching. I love this wallet because it is feminine without being to flashy. This collection of this wallet has a range of sizes. I really like the medium sized wallet. I rarely pick out the smallest wallet: we all know the hazards of having to go through your purse time and time again to find your wallet! This item is large and has quite a lot of space to storage your bank passes and such. There is also a little area to put away your pocket money. The medium sized wallet costs €49,95.

Fossil3

Ook een mooi exemplaar is deze portemonnee ook uit de Sydney collectie. Hij is er in twee uitvoeringen: in diverse tinten rood met zilver en in brons/bruintinten. Een goede portemonnee is voor mij groot genoeg zodat ik ‘m kan vinden, maar klein genoeg om in allerlei verschillende tassen te kunnen. Ook deze portemonnee bevat genoeg ruimte voor passen en geld. De portemonnee kost €69.

I also liked this wallet from the Sydney collection. It is available in two colour styles: one with different shades of red with silver, and one with different shades of bronze and browns. A wallet that suits me is a wallet that is big enough to fit any purse but big enough to be able to find it soon. This clutch wallet holds more than enough space for cards and money. It costs €69 each.

Looking for some holiday gift inspirations? These are my picks:

Nog op zoek naar cadeau inspiratie? Deze items vielen mij op:

belt

Tablet

Armband

Something practical but pretty is the best description for this tablet sleeve (€49) – Take a simple dress of blouse and make it special with this cute bow belt (€29) – I have always loved, loved, loved charmbracelets (€25 per charm). Mine are from Ti Sento, but these are pretty special as well!

Mooi en functioneel zo’n tablet sleeve! (€49) – Een simpel mooi jurkje of blouse leuk je eenvoudig op met een mooie riem zoals deze strik (€29) – Ik ben dol op bedelarmbandjes. Altijd al geweest. Zelf draag ik er een van Ti Sento, maar deze armband met bedeltjes is ook zeker niet verkeerd! (€25 per bedel)

What are your thoughts on the collection?
Wat vind jij van de collectie?

liefssig7

One thought on “Tip: Fossil Collection

Geef een reactie

