Decor: On my nightstand

Nightstand_Intro

Mijn nachtkastje is in tegenstelling tot andere mensen erg klein, maar ik vind het wel leuk om het aan jullie te laten zien! Mijn nachtkastje is voor mij best persoonlijk. Sommige mensen droppen er gewoon wat neer maar voor mij leg ik de spulletjes of persoonlijke bezittingen neer die belangrijk voor me zijn.

My nightstand is in contradiction to other people’s nightstands, quite small. But I’d thought it be a nice idea to share with you what is on my nightstand, despite it being small. My nightstand is quite personally organized. Some people might drop just a few random things on there, but I like to put things on mine that are personal and – in that moment – important to me. Ofcourse there are a few random things, but for most part my nightstand is sacred.

Nightstand1

Waar ik het meest blij mee ben zijn de foto’s van mijn vrienden. Ik word altijd weer vrolijk als ik ernaar kijk want het herinnert me aan alle gezelligheid.

What I love the most are the pictures of my friends. My friend gave me this collage frame, containing the pictures of our best times. Looking at it always makes me smile.

Nightstand_3

Ik ben dol op de bodylotion van Sabon. De beautyproducten op mijn nachtkastje wisselen van tijd tot tijd, maar deze Delicate Jasmine bodylotion is here to stay. In de winter heb ik vaak last van droge benen, dus ik smeer ze vaak in met deze dikke maar natuurlijke crème (geen parabenen gelukkig!) voordat ik naar bed ga. Meestal heb ik ook één of meerdere parfums op mijn nachtkastje staan. Momenteel is het de White Musk Smoky Rose van The Body Shop. Hij is zwoel en sensueel. Ik gebruik ‘m vaak ’s ochtends vlak voordat ik weg moet.

Nightstand_5

Deze lakjes draag ik op het moment heel vaak. Van links naar rechts: Essence 04 Space Queen, Essie Recessionista, Essence 67 Make it Golden en Chanel 533 April.

These nail polishes are currently my favourite. From left to right: Essence 04 Space Queen, Essie Recessionista, Essence 67 Make it Golden and Chanel 533 April.

Nightstand_2

Julia <3!!

Nightstand_6

Dit boek heb ik al een tijdje, maar hij blijft erg leuk en momenteel ben ik hem weer opnieuw aan het lezen. Het boek heet de Dirty Girls Social Club (inderdaad, losjes gebaseerd op de naam The Buena Vista Social Club). Het gaat over een groep vriendinnen van Latina-afkomst. Een soort van Sex & The City alleen dan op z’n Spaans/Latijns-Amerikaans!

I have this book for a while now, but it remains a very nice novel. Currently I am re-reading it. The book is called The Dirty Girls Social Club (and yes, the name is inspired by the music group The Buena Vista Social Club). The story is about a group of female Latina friends. A sort of Sex & The City, only with Latina women!

What is on your nightstand?  Wat staat er op jouw nachtkastje?

liefssig7

Geef een reactie

